سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » عزم جدی دولت سیزدهم برای ساخت فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان

عزم جدی دولت سیزدهم برای ساخت فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان

0
80
کد خبر: 70966
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان ۳.۳ مترمربع است، افزود: در دولت سیزدهم عزم جدی برای ساخت فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان صورت گرفت و اعتبارات ویژه ای نیز برای استان های کم برخوردار درنظر گرفته شد که در توزیع اعتبارات در اولویت قرار گرفت.

به گزارش میار ؛ میثم لکزایی از رکورد شکنی تحویل کلاس‌های جدید به آموزش و پرورش در استان خبر داد و افزود: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۸۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و این رقم تا پایان امسال به ۱۸۰۰ کلاس خواهد رسید.

لکزایی اظهار کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش سکان دار و هدایت کننده نظام تعلیم و تربیت هستند.

لکزایی همچنین از افزایش صددرصدی اعتبارات دولتی و آورده خیرین در سال جاری خبر داد و گفت: هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولت به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه در استان تعریف شده است خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود از نظر افزایش تعداد مدارس تحویلی به آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته با افزایش ۷۵ درصدی روبرو خواهیم بود.

لکزایی در خصوص ساخت سرویس بهداشتی مدارس گفت: تمامی شهرستان ها و مناطق استان با انجام بازدید می توانند تعداد مدارس فاقد سرویس بهداشتی را احصا کرده و به نوسازی تحویل دهند تا با تامین اعتبار چشمه های سرویس بهداشتی در این مدارس ساخته شود.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید