دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم

ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم

0
62
کد خبر: 70893
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند گفت: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم و خدمت به این‌ها توفیق بزرگی است.

به گزارش میار ؛ آیت‌الله مصطفی محامی شمگاه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم و به هر میزانی که در این جهت تلاش کنیم هنوز هم جای کار وجود دارد و این در حالیست که در این جهت کم کاری هم صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان افزود: خانواده شهدا باید برای ادامه راه شهدا، جانبازان و همچنین حفظ و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد پیشتاز و پیش قراول باشند و همه ما نیز باید این مسیر پرافتخار را دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان کار بنیاد شهید و امور ایثارگران را از جهات مختلف مهم عنوان کرد و دستیابی به توفیقات روز افزون را از خداوند متعال خواستار شد.

آیت الله محامی با بیان اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، افزود: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست، خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و هیچ گاه به فکر معاوضه آن با برترین‌های دنیا نباشند.
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید