جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری مجرم تحت تعقیب توسط پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان

دستگیری مجرم تحت تعقیب توسط پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان

0
89
کد خبر: 70877
سرپرست پلیس مواد مخدر انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری مجرم تحت تعقیب مواد مخدر در عملیات موفقیت آمیز این پلیس خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ احمد جهانتیغ در زاهدان اظهار داشت: طرح تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با مواد مخدر و همچنین کنترل مجرمان تحت تعقیب، در استان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا و در پی توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل فرش عودتی به کارخانه فرش در شهرستان کاشان و بررسی صورت گرفته از این خودرو 52 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیر یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته پلیس، اعتراف کرده مواد کشف شده مربوط به فردی با هوئیت معلوم در استان است که پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم اصلی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ جهانتیغ با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک در استان و شهرستان ها و یا خبر فروش مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیس110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید