جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر دارای ۲۷ رشته تحصیلی است

دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر دارای ۲۷ رشته تحصیلی است

0
86
کد خبر: 70854
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۶۴۸ دانشجو در ۲۷ رشته تحصیلی در نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه پذیرش و مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش میار ؛ امید یوسفی اظهارداشت: این تعداد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر و پردیس‌های (فنوج، لاشار، قصرقند و بنت) پذیرش شدند.

وی بیان کرد: این واحد دانشگاهی با بهره‌گیری از توان و تخصص بالای کارکنان و اعضای هیئت علمی در کنار برنامه‌ریزی‌های دقیق و مطلوب، رکورد جذب دانشجو را شکست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های بسیار در زمینه بهبود روند ثبت‌ نام و بالابردن کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان و همراهان آنان در زمان ثبت‌ نام، دستیابی به این امر را جز با تلاش دسته‌جمعی و همت گروهی کارکنان مرکز نیکشهر محقق ندانست و افزود: ثبت‌ نام دانشجویان امر تصادفی و خودجوش نبوده؛ بلکه سازمان‌یافته، برنامه‌ریزی شده و حاصل تلاش قابل ستایش عده زیادی از کارکنان منتخب از همه حوزه‌های دانشگاه و نماد تحقق یافته کار تیمی موفق در مرکز نیکشهر است.

وی با اشاره به روند صعودی جذب و ثبت‌ نام دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر گفت: استقبال بی‌نظیر داوطلبان از مرکز نیکهشر و حضور چهار هزار و ۲۵۱ دانشجوی فعال در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری صحیح، برنامه‌ریزی و تلاش دست جمعی میسر شده است.

یوسفی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر آبان سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و با ۲ رشته کاردانی آموزش ابتدایی و کاردانی دینی و عربی و پذیرش بیش از ۸۰۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اینک این مرکز دارای ۲۷ رشته دانشگاهی، ۱۰ عضو هیئت علمی و چهار پردیس آموزشی است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید