جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » شیفت‌های کاری کارگاه‌های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان افزایش یافت

شیفت‌های کاری کارگاه‌های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان افزایش یافت

0
57
کد خبر: 70848
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از دو شیفت کردن ۱۵ کارگاه راه‌سازی در راه‌های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل برای اجرای تعهدات خبر داد.

به گزارش میار ؛ عطاءالله اکبری روز سه شنبه در بازدید از مراحل ساخت بزرگراه زابل- زاهدان با تاکید بر عزم اداره کل راه و شهرسازی بر برداشتن همه موانع در مسیر ساخت بزرگراه در استان گفت: با وجود همه موانع کوچک و بزرگ تعهد کردیم صرف نظر از محدودیت های منابع مالی در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۰کیلومتر بزرگراه در حوزه فعالیت خود آماده بهره برداری کنیم.

اکبری هزینه سنگین ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان را بیش از ۲۰میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های این اداره کل تامین امکانات پشتیبان برای کارگاه‌های راهسازی با اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با وجود بدهی افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران تاکنون اجازه تعطیلی هیچ کارگاهی داده نشده است، تصریح کرد: در ۱۲۰روز پیش رو برنامه ریزی شده است کار ساخت باند دوم در محورهای زاهدان _میرجاوه، زاهدان_ زابل، زاهدان_ بیرجند، زاهدان_ نصرت آباد، کمربندی غربی شهر زاهدان، تکمیل قطعه یک زاهدان_ خاش. زابل_ زهک و اسکل آباد_ بزمان بصورت دوشیفت وارد فاز نهایی شود.

وی با اشاره به فرصت های خوب از دست رفته در سال های گذشته که منابع مالی کشور شرایط ایده آلی داشته است، افزود: باید با تلاش گسترده و استفاده از ظرفیت همه دلسوزان فرصت را دیگر از دست ندهیم و با همین شرایطی که بدست آوردیم سالی ۷۰ تا ۱۰۰کیلومتر باند دوم به بهره برداری برسانیم.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید