شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آسفالت ۱۴۲ هزار مترمربع از معابر حاشیه شهر چابهار

آسفالت ۱۴۲ هزار مترمربع از معابر حاشیه شهر چابهار

0
86
کد خبر: 70838
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: زیرسازی و آسفالت ۱۴۲ هزار متر مربع از معابر حاشیه شهر چابهار در روستای رمین، عثمان آباد و کمب توسط این بنیاد در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دیماه امسال تکمیل و به اتمام برسد.

به گزارش میار ؛ مصطفی بیک مداح با بیان اینکه این اقدامات توسط ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی در حال انجام است، اظهارداشت: این نهاد با وجود همه مشکلات اقتصادی تلاش کرده کارها و خدمات ماندگاری در راستای رفاه مردم بویژه در روستاها انجام دهد که آسفالت و بهبود معابر روستاهای چابهار شامل ۹۴ هزار مترمربع از روستای رمین، ۴۰ هزار مترمربع از روستای عثمان آباد و هشت هزار مترمربع روستای کمب از این خدمات بشمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی در روستاها یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم برای فراهم کردن رفاه اهالی و ایجاد انگیزه به منظور ماندگاری در این مناطق پیش‌بینی شده است، گفت: تا کنون آسفالت ۲۵ هزار متر مربع و زیرسازی ۷۰ هزار مترمربع از مسیرهای روستای رمین چابهار به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این نهاد به منظور فراهم شدن زمینه آسایش روستاییان چابهار همزمان با آسفالت نقاط حاشیه این شهر ساخت سه پارک محله‌ای با زیربنای هر کدام یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع را در روستاهای رمین، عثمان آباد و کمب در دستور کار قرار داده که ساخت پارک در روستای رمین با پیشرفت فیزیکی مطلوب در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: همچنین ساخت پارک روستای کمب چابهار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال انجام است که تمام تلاش بر تکمیل آن تا پایان آبانماه جاری است و عملیات ساخت پارک روستای عثمان آباد این شهرستان نیز بزودی آغاز می‌شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید