شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آسفالت معابر هفت روستای خاش در قالب طرح هادی

آسفالت معابر هفت روستای خاش در قالب طرح هادی

0
84
کد خبر: 70833
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: معابر و راه هفت روستای شهرستان خاش در قالب طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان با هدف مهاجرت معکوس امسال آسفالت شده است.

به گزارش میار ؛ مصطفی بیک مداح اظهارداشت: مهاجرت معکوس روستاییان، کاهش تلفات و خطرات جاده‌ای، صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد و حمل و نقل روستائیان از مهمترین مزایای اجرای آسفالت راه‌های روستایی در استان است.

وی با بیان اینکه بهبود زیرساخت‌های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه منطقه موثر است، افزود: بنیاد انقلاب اسلامی استان علاوه‌بر آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خاش اقدام به اجرای پروژه کف سازی و جداره سازی در روستاهای این شهرستان کرده است.

مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در قالب این طرح‌ها در شهرستان خاش ۵۲هزار متر مربع زیرسازی، ۴۰ هزار متر مربع  آسفالت و جدارسازی در سطح یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده که در مجموع  ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح هادی  در روستاهای سیستان و بلوچستان گفت: طرح هادی، مهمترین ابزار توسعه مناطق روستایی است و کالبد سکونتگاه‌های روستایی را در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه ویژه قرار می‌دهد.

بیک مداح تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی، ارائه امکانات لازم از جمله تسهیلات مورد نیاز به روستاییان در حوزه‌های اجتماعی، رفاهی و تولیدی به صورت عادلانه بود که این مهم به نظر می‌رسد با توجه به انجام اقدامات این اداره‌کل در چند سال اخیر تا حدودی محقق شده است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید