جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » امنیت پیش زمینه پیشرفت سیستان و بلوچستان است

امنیت پیش زمینه پیشرفت سیستان و بلوچستان است

0
164
کد خبر: 70734
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که امنیت نباشد پیشرفت امکان‌پذیر نیست، بنابراین امنیت پیش زمینه توسعه این استان است.

به گزارش میار ؛ رحمدل بامری روز سه‌شنبه در حاشیه نشست قرارگاه گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی اظهارداشت: دشمن امروز بیش از قبل دشمنی می‌کند چرا که می‌بیند این استان بیش از گذشته به توسعه نزدیک تر شده است، بنابراین احساس خطر می‌کند و از هر راهی می خواهد به این نظام ضربه بزند.

وی ضمن تقدیر از زحمات همه نهادهای انقلابی از جمله بنیاد علوی افزود: با هماهنگی دستگاه های مرتبط باید تمام نقاط حادثه خیز در جاده ها به ترتیب اولویت مشخص و بعد برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلاتشان انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بزودی تفاهم نامه‌ای بین بنیاد علوی و استانداری سیستان و بلوچستان تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه رویکردی جدیدتر دارد و شامل تمام حوزه ها بر حسب ضرورت و اولویت‌های استان سیستان و بلوچستان است.

بامری خاطرنشان کرد: اولویت کار در سیستان و بلوچستان ابتدا نقاط کم برخوردار و حاشیه شهرهاست و همچنین دستگاه ها وظیفه دارند ظرفیت‌ها مشکلات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

وی افزود: نقطه حرکت و هدف باید مشخص و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم از سوی گروه های جهادی و نهادهای متولی انجام شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید