دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان برای ۲۱ هزار نفر ایجاد شغل کرده است

طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان برای ۲۱ هزار نفر ایجاد شغل کرده است

0
82
کد خبر: 70729
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان برای ۲۱ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری اظهارداشت: بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن تا کنون بیش‌از ۱۲۸ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه اداره کل راه وشهرسازی شمال سیستان و بلوچستان نامنویسی کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از این متقاضیان ۳۲ هزار و۵۰۰ نفر تائید نهایی شدند افزود: ۱۲ هزار و ۷۴۹ نفر تا کنون واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی را داشته‌اند که از این تعدا افراد، ۱۲ هزار نفر به تعاونی‌ها معرفی شدند.

وی گفت: هم‌اینک بیش‌از هشت هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در مرحله فندانسیون قرار گرفته‌اند.

اکبری بیان کرد: طرح ملی مسکن در شهرهای کوچک مانند خاش، مهرستان و میرجاوه زمین ویلایی در اختیار متقاضیان مسکن قرار می‌گیرد و تا کنون برای زمین ویلایی یک‌هزار و ۷۰۰ متقاضی نامنویسی کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان و شهرهای منطقه سیستان فراهم است، گفت: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان بر این است بزودی با انجام اقدامات اولیه مورد نیاز زمینه نام نویسی در شهرهای ذکر شده استان فراهم شود.

مدیر کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اداره کل در تمامی اراضی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن، زمین برای ساخت کاربری های عمومی نظیر آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی تامین و تخصیص داده است و همچنین به منظور اجرای هر چه سریعتر خدمات زیر ساختی اقدام به تهیه تجهیزات مورد نیاز شرکت های آب و برق به ارزش حدود ۹۰ میلیارد ریال و تحویل آن به شرکت های مذکور کرده است.

دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید