شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، میزبان اولین کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، میزبان اولین کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹

0
94
کد خبر: 70728
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از برگزاری اولین کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹ در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در زاهدان خبر داد.

به گزارش میار ؛ دکتر حبیب غزنوی با اعلام این مطلب گفت: اولین کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹ از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هجری شمسی مصادف با دهم تا دوازدهم ماه می سال ۲۰۲۳ میلادی در زاهدان برگزار می گردد.

وی ضمن تشکر از وزارت بهداشت به دلیل واگذاری مسئولیت سنگین برگزاری این رویداد علمی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹ فرصتی است تا تجربیات و درس آموخته های متخصصان و کارشناسان کشورهای مختلف با هدف ارتقاء توانمندی های جوامع در مدیریت این قبیل بیماری های نوپدید به اشتراک گذاشته شود و افق های جدیدی در حوزه سلامت خلق گردد.

رئیس کنگره بین المللی تجارب جهانی کووید_۱۹  همه گیری ویروس کرونا را یکی از بزرگترین بحران های جهان در ۱۰۰ سال گذشته نام برد و گفت: این همه گیری علاوه بر جنبه های زیست پزشکی، جنبه های مختلف اجتماعی و فرهنگی هم دارد و به منظور جامع تر بودن مطالب مطرح شده در این کنگره تمامی متخصصان و پژوهشگران در حوزه های مختلف که به نوعی مرتبط با این بیماری بودند می توانند مقالات علمی خود را در این کنگره ارائه دهند.

به گفته دکتر غزنوی مقالات ارسالی به این کنگره می تواند در یکی از پنج محور اصلی کنگره باشد که پس از داوری توسط گروهی از متخصصان و کارشناسان ایرانی و خارجی برای ارائه به صورت پوستر و یا سخنرانی انتخاب می شود.

وی مهلت ارسال چکیده مقالات را تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۱ (۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی) اعلام کرد و گفت: با توجه به بین المللی بودن کنگره لازم است تا چکیده مقالات به زبان انگلیسی ارسال شود.

شایان ذکر است مسائل همه گیر شناختی، اجتماعی و فرهنگی بیماری ، تجارب مرتبط با پیشگیری از این بیماری، مسائل مرتبط با تشخیص کووید_۱۹ ،  درس آموخته های مربوط به درمان و موضوعات مربوط به توانبخشی و عوارض این بیماری ۵ محور اصلی این کنگره است  که علاقه مندان می توانند خلاثه مقالات خود در هر یک از این محورها را در پایگاهخ اطلاع رسانی کنگره به نشانی https://cov-int.zaums.ac.ir/ بارگزاری نمایند.

همچنین دبیرخانه این کنگره با شماره تماس ۰۵۴۳۳۳۷۲۱۱۲ و  رایانامه به نشانی  Cov_int@zaums.ac.ir

آماده ارائه هر گونه راهنمائی و پاسخ به سوالات علاقه مندان می باشد.
دسته بندی: رسانه / سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید