جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » صدور ۴ هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

صدور ۴ هزار کارت آمایش برای اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

0
79
کد خبر: 70726
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۸۰۴ کارت آمایش توسط این اداره کل برای اتباع خارجی مزدوج با بانوان ایرانی صادر شده است.

به گزارش میار ؛ منصور سعیدی روز دوشنبه اظهارداشت: با توجه به اینکه طرح فوق تا ۳۰ آبان به اتمام می‌رسد از جاماندگان این طرح درخواست می‌شود جهت تمدید کارت‌های آمایش خود به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی در خصوص مشمولان این طرح افزود: برابر دستورالعمل اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور افراد دارای کارت آمایش۱۶، کارت آمایش ۱۰تا ۱۵ و همچنین دارندگان برگ تردد معتبر سه ماهه به عنوان مشمولان طرح می‌بایست جهت استفاده از خدمات قابل ارائه به اتباع خارجی مانند تحصیل، بیمه، کمک‌های دریافتی از سازمان‌های بین المللی و خدمات بانکی برای تمدید کارت‌های خود به اداره کل مراجعه کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان همچنین از اتمام زمان ثبت نام برای دریافت سهمیه نفت سفید برای اتباع خارجی ساکن در زاهدان خبر داد و گفت: با توجه به پایان یافتن طرح گازرسانی در سطح شهر از امسال حواله نفت سفید برای اتباع خارجی مزدوج با بانوان ایرانی صادر نخواهد شد.

وی بیان کرد: اتباع خارجی دارای مدرک کارت آمایش و مجوز تردد بین شهری ساکن در شهرستان‌های سراوان، خاش، زابل، زهک، سیب و سوران و مهرستان نیز مانند سالهای گذشته جهت نام‌نویسی در سامانه تجارت آسان و دریافت سهمیه سوخت از اواخر آبان ماه سالجاری به اردوگاه‌ها و نمایندگی‌های مستقر در شهرستان‌های مذکور مراجعه کنند.

سعیدی از اتباع خارجی ساکن در زاهدان درخواست کرد از مراجعه به این اداره کل جهت دریافت سهمیه سوخت خودداری شود و چنانچه تاکنون اقدام به گازکشی منازل خود نکرده‌اند به اداره گاز شهرستان مراجعه کنند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید