یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » رقابت فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای "شهر پاک، شهروند مسوول" در چابهار برگزار شد

رقابت فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای "شهر پاک، شهروند مسوول" در چابهار برگزار شد

0
104
کد خبر: 70708
آیین اختتامیه رقابت فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای "شهر پاک، شهروند مسوول" در چابهار با حضور فرماندار، مسوولان، هنرمندان و قشرهای مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میار ؛ معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در این مراسم اظهارداشت: سرمایه گذاری در آموزش و فرهنگ می‌تواند مفید و موثر باشد لذا به عنوان فرماندار این کار ارزشمند که با فرهنگ سازی و پخش فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای دنبال شده تاثیر خیلی خوبی در بین مردم دارد.

جواد سپاهی افزود: چنانچه همت و همراهی قشرهای مختلف مردم باشد با ۱۰۰ نفر می‌توان شهری پاک را داشت کما اینکه در شهرهایی مثل ژاپن در مدارس هیچ نظافتچی وجود ندارد و همه خود را مسوول نظاف می دانند.

معاون فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار نیز اظهارداشت: چابهار به دلیل میزبانی از میهمانان و سرمایه گذاران باید تمیز و زباله تفکیک و مناسب دفع شود تا شهروندان و مردمی که به این شهر سفر می‌کنند از فضای شهر لذت ببرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک نیز با اشاره به اینکه ادامه دار بودن این برنامه‌ها می‌تواند موثر و مفید باشد، گفت: چون آموزش خیلی مهم است و پخش تصاویر و انیمشین و فیلم بر مخاطب تاثیر زیادی دارد بر آن شدیم تا بصورت فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه این رقابت را برگزار کنیم.

منصور رییسی اظهارداشت: چابهار و کنارک شهرهای توریستی و گردشگری است و خیلی ها به نظافت و تمیز بودن آن حساس هستند و رهاسازی یک بطری آب و شیشه صدها سال نیاز دارد تا تجزیه شود.

وی بیان کرد: ایجاد شهرک مدیریت پسماند در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار امسال انجام می‌شود و یکی دیگر از اقدامات تدوین کتابچه درخصوص پسماند با تیراژ ۲۴ هزار جلد نیز انجام شده و راه‌اندازی کیوسک برای جمع آوری زباله خشک نیز در برنامه است.

رییس هیات داوران رقابت فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای "شهر پاک، شهروند مسوول" چابهار نیز بیان کرد: ۱۴ اثر در طول ۲ ماه به دبیرخانه رسیده که ۲ اثر از زاهدان و پیشین و ۱۲ اثر از هنرمندان چابهار در این رقابت شرکت کردند.

مولابخش رئیسی ازفزود: هفت اثر شایسته جایزه، یک اثر شایسته حمایت مالی، یک بازیگر به عنوان نمونه در این رقابت انتخاب شدند.
دسته بندی: سینمای ایران / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید