جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مسیر ایرانشهر به مهرستان

تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مسیر ایرانشهر به مهرستان

0
90
کد خبر: 70706
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتباری بیش‌از ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث مسیر ایرانشهر به مهرستان اختصاص یافته است که این امر نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر ارتباطی دارد.

به گزارش میار ؛ عبدالناصر درخشان در بازدید از مراحل ساخت مسیر ایرانشهر به مهرستان افزود: با تلاش های انجام شده توانستیم مسیر ایرانشهر به مهرستان را ارتقا دهیم و آن را به جاده اصلی تبدیل کنیم.

وی افزود: همچنین برای جاده بمپور به دلگان هم اعتبار مطلوبی اختصاص یافته تا این مسیر ارتباطی نیز به جاده اصلی ارتقا داده شود و قطعا چنین موضوعی سبب رضایمندی مردم منطقه خواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسیرهای روستایی در شهرستان سرباز هم در حال بازسازی و بهسازی هستند و همچنین در شهرستان لاشار هم جاده‌ای به نام عبودان وجود دارد که در حال ساخت است.

وی بیان کرد: پیگیری های مناسبی در طول ۲ سال اخیر برای حل مشکل مسیرهای روستایی و شهری انجام شده است که خدا را شکر تاکنون نیز اقدامات مطلوبی شکل گرفته و امیدوارم این مهم در آینده نیز ادامه دار باشد تا مردم حوزه انتخابیه از بابت نگرانی نداشته باشند.
دسته بندی: انتظامی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید