سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر کنارک

۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر کنارک

0
85
کد خبر: 70699
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنارک گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح اضطراری جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر کنارک هزینه شده است و بزودی شاهد تکمیل این طرح و رفع مشکلات آبگرفتگی معابر و عدم نفوذ آب به خانههای مردم خواهیم بود.

به گزارش میار ؛ رحیم بخش پاک‌اندیش اظهار داشت: برای جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در مجموع ۲۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و در یک سال اخیر با پیگیری‌های مسوولان به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و مسوولان محلی و استانی این طرح پیشرفت خوبی داشته است.

وی بیان کرد: این طرح در محله های سورگ و کوهیان که آب بیشتری جمع می‌شود به خوبی در حال اجراست و در خیابان‌های شهید بهشتی و امام خمینی(ره) ۶۴۰ متر کانال اصلی و ۴۰۰ متر کانال فرعی با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی افزود: برای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی محله نظرآباد و سایر نقاط بحرانی شهر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنارک با اشاره به اینکه  با توجه به نوع خاک، آب باران به سختی در زمین شهر ساحلی کنارک نفوذ می‌کند، بر این اساس باید مطالعه هدایت آب‌های سطحی حاصل از بارندگی‌ها و فاضلاب شهری در این منطقه کامل و جامع اجرا شود تا در هر بارندگی با مشکل جدی دفع آب‌های سطحی مواجه نباشیم و آب به صدها خانه نفوذ نکند و سبب مشکلات فراوانی برای ساکنان محلات مختلف نشود.

پاک‌اندیش ادامه داد: با جمع شدن آب در شهر کنارک شهروندان به سختی می‌توانند تردد کنند و آب‌های ناشی از بارندگی‌ها تا چند ماه خشک نمی‌شود.

وی از شهرداری کنارک برای اجرای این طرح تشکر کرد و افزود: امیدواریم براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌ها و پیشرفت خوب پروژه تا پایان سال شاهد تکمیل طرح  جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر کنارک باشیم.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید