یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » تحقق وعده دیگر از رییس جمهور؛ بازگشایی گذر جدید مرزی در سراوان

تحقق وعده دیگر از رییس جمهور؛ بازگشایی گذر جدید مرزی در سراوان

0
99
کد خبر: 70695
بازگشایی گذر مشترک مرزی در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان با پاکستان که یکی از وعده‌های رییس جمهور در سفر به این استان در شهریور ماه پارسال در رابطه با فعال کردن بازارچه‌های مرزی در این استان بود به تحقق پیوست.

به گزارش میار ، رییس جمهوری در سفر خود به سیستان و بلوچستان از بازگشایی مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داده بود تا روزنه‌ای باشد برای افزایش مبادلات تجاری و اتفاقاتی که آینده‌ی متفاوت برای این منطقه و مردمانش ایجاد خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: گذرگاه مشترک با هدف بهره مندی و خدمات رسانی به ساکنان کوهک شهرستان سراوان با کشور پاکستان بازگشایی شد.

سردار حسین ظریفی اظهارداشت: این گذر فرصت اقتصادی را برای مردم دو منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: هدف از بازگشایی این گذر ،امنیت ،وحدت و خدمات رسانی به مردم مسلمان و مرزدار دو کشور مسلمان ایران و پاکستان است.

فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان با بیان اینکه مبادلات تجاری مرزی یکی از شاخص های اصلی در برقراری ارتباط بین کشورهای همسایه و امرار معاش مردم مرزنشین است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت این استان در حوزه صادرات و تجارت و نتایج ارزشمند آن نظیر کسـب درآمـد ارزی، ایجـاد فرصت هـای شـغلی جدیـد و افزایـش نفـوذ منطقه ای، رویکرد بر پایه توسعه زیرساخت ها و گسترش صادرات پایه ریزی شده است.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید