جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » 4 باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شد

4 باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شد

0
106
کد خبر: 70694
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام چهار باند قاچاق و کشف یک تن و ۱۸۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش میار ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی پنج روز گذشته چهار باند بزرگ و مسلح قاچاق مواد افیونی را در شهرستان‌های زاهدان، خاش، هیرمند و زابل شناسایی و منهدم کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی این مدت در نقاط مختلف استان هفت عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان انجام داده‌اند که 6 عملیات توأم با درگیری بوده و در نتیجه این عملیات‌ها ضمن توقیف هفت دستگاه خودرو از قاچاقچیان، یک تن و 180 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری 9 سوادگر مرگ از جمله دو نفر از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر استان، افزود: در این رابطه 2 قبضه سلاح کلاش نیز از قاچاقچیان به دست آمده است.

سردار طاهری با تاکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، گفت: ماموران جان برکف انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمانسوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید