دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آسفالت شدن ۷ هزار متر مربع از معابر امیرآباد زابل

آسفالت شدن ۷ هزار متر مربع از معابر امیرآباد زابل

0
85
کد خبر: 70680
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از آسفالت هفت هزار متر مربع از معابر امیرآباد حاشیه شهر زابل به همت این اداره کل خبر داد. 

به‌گزارش میار ؛ بیک مداح روز یکشنبه در حاشیه بازدید از محله امیر آباد زابل در حاشیه نشینی را یکی از مهمترین معضل‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان برشمرد و افزود: این اداره کل در راستای زودن محرومیت از مناطق حاشیه شهرهای استان بعد از شهرهای زاهدان و چابهار از بهمن ماه سال گذشته طرح ساماندهی حاشیه شهر زابل را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا در گام نخست محله حاشیه امیر آباد زابل با گستره ۶۰ هکتار و با دارا بودن جمعیت ۹۱۰ نفری در قالب ۲۱۵ خانوار به عنوان نخستین محله برای ساماندهی مناطق شهر زابل انتخاب شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه سریعتر این طرح اقدامات اولیه نظیر نقشه برداری با پهباد از تمام گستره محله، انتخاب مشاور جهت تهیه طرح ساماندهی و بهسازی بافت ناکارآمد منطقه، انتخاب مشاور جهت تهیه نقشه های اجرایی، انجام مکاتبات در خصوص تعیین محدوده محلات هدف و همچنین درخواست نقشه های اجرایی سایر محلات هدف از اداره کل راه و شهرسازی استان و برگزاری جلسه کارشناسی و تصویب طرح ساماندهی و پیاده سازی کدهای ارتفاعی سال گذشته انجام و طرح در همان بازده زمانی نخست بعد از سیر مقدمات به مرحله اجرایی رسید و عملیات زیرسازی و آسفالت آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فاز نخست این طرح شامل اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر این محله است که در حال حاضر هفت هزار متر مربع آن به مرحله اجرا رسیده است.

مداح خاطر نشان کرد: همچنین به منظور بهسازی، اصلاح و ساماندهی معابر این محله قرار است پنج هزار متر مربع از معابر آن نیز کف سازی شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید