سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ارائه ایده‌های فناورانه به منظور رفع مشکلات سیستان و بلوچستان در حوزه آب

ارائه ایده‌های فناورانه به منظور رفع مشکلات سیستان و بلوچستان در حوزه آب

0
80
کد خبر: 70672
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایده‌های فناورانه در راستای کمک به حل مشکلات سیستان و بلوچستان در حوزه آب، انرژی و کشاورزی در قالب رویداد ملی "تانا" در زاهدان ارائه شد.

به گزارش میار ؛ دکتر مصطفی صفدری روز شنبه در حاشیه برگزاری رویداد ملی "تانا" در زاهدان اظهارداشت: در این رویداد بدنبال بهم رسانی و تبادل نظر میان عرضه و تقاضای ایده‌ها و خلاقیت‌ها هستیم که از ماه‌های گذشته سلسله جلسات مشورتی و تخصصی با دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای خصوصی برگزار و چالش‌ها و مشکلات پیش رو در سیستان و بلوچستان جمع آوری و تدوین شده است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری رویداد ملی "تانا" کمک به خلق ایده و ارائه راه حل در مورد  مشکلات و چالش‌های جدی استان سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و خلاق و پژوهشگران و نخبگان است.

 مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:  پس از آن و با اعلام فراخوان های عمومی اقدام به جمع آوری و جذب ایده های فناورانه و خلاق از سمت پژوهشگران، اعضای هیات علمی و نخبگان کردیم که این رویداد در سیستان وبلوچستان در سه محور آب، انرژی و کشاورزی برنامه ریزی شده که امیدواریم در انتها بتوانیم بخشی از مشکلات و چالش‌های جدی استان را برطرف کنیم.

به گفته وی؛ طبیعتا این طرح تنها به یک رویداد ختم نخواهد شد بلکه به عنوان یک فرآیند مستمر و ادامه دار برای پارک علم و فناوری در سیستان و بلوچستان تعریف می‌شود که قرار است علاوه‌بر سه محور اعلام شده، در سایر بخش‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی نیز شرکت‌های خلاق و نوآور، نخبگان و صاحبان ایده ورود جدی داشته باشند.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید