دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » مسئولان دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان باید در امور جوانان برنامه ریزی جدی داشته باشند

مسئولان دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان باید در امور جوانان برنامه ریزی جدی داشته باشند

0
85
کد خبر: 70647
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت جوانان در این استان یک فرصت ناب است که باید مسئولان دستگاههای اجرایی با برنامه ریزی و جدیت بدنبال فراهم کردن شرایط مطلوب برای این قشر باشند.

به گزارش میار ؛ رحمدل بامری سه شنبه شب در جلسه ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ظرفیت های ناب جوانان استان بعنوان موتور محرکه و آینده سازان کشور استفاده بهینه کنیم.

وی ادامه داد: کیفی کردن نتایج و مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سراسر  سیستان و بلوچستان مد نظر قرار گرفته و فقط به آمار اکتفا نکنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  فعالیت در حوزه جوانان کار جهادی و انقلابی می طلبد.

بامری بر برگزاری مستمر ستادهای ساماندهی امور جوانان در شهرستان های سراسر استان به ریاست فرمانداران و اجرای دقیق مصوبات این ستادها تاکید کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: امروز با اقداماتی که صورت گرفته شاهد حضور چشمگیر سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح استان هستیم که نشان از جامعه جوانی پویا و مطالبه گر است.

ادهم کرد زابلی افزود: در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مصوبات بسیار خوبی برای اشتغالزایی جوانان صورت گرفت که یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان است.

وی ادامه داد: اختصاص تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف از جمله خانگی، دامی، پارک علم و فناوری، دانش بنیان، ورزشی و موارد دیگر با جدیت دستگاه های اجرایی صورت خواهد گرفت.

معاون اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان  نیز، در این نشست گفت:  این اداره کل با برخورداری از ۲۵ مرکز فنی و حرفه ای در ۶ ماهه امسال اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای  ۱۰ هزار و ۴۱۵ نفر کرده که در مقایسه با مدت مشابه با ۵۴۷۲ نفر رشد ۴۹ درصدی مهارت آموزان را نشان می دهد.

مدیر پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت:  این مرکز علمی امسال با برگزاری ۷۰ هزار ساعت دوره آموزشی  پیشتاز در عرصه فن آوری بوده است.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید