پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۱۱ گروه جهادی سیستان و بلوچستان به زائران اربعین در عراق خدمت رسانی می کنند

۱۱ گروه جهادی سیستان و بلوچستان به زائران اربعین در عراق خدمت رسانی می کنند

0
79
کد خبر: 70549
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ گروه جهادی با فعالیت بیش‌از ۲۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر و به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش میار ؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا تعداد زیادی از مردم از حضور در حرم اهل بیت (ع) در کشور عراق بازمانند که خوشبختانه امسال با توجه به کاهش این ویروس و تکمیل روند واکسیناسیون شاهد حضور چشم گیر زائران به عتبات عالیات هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور اسکان و پذیرایی جهت رفاه زائران ابا عبدالله الحسین(ع) صورت گرفته، افزود: با هدف تسریع در خدمت رسانی به زائران حسینی ۱۱ گروه جهادی با حضور بیش‌از ۲۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر افتخار خادمی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق را دارند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه جهادی بسیج سازندگی استان با تجهیزات جهت امر خدمت رسانی به زائران پاکستانی در قالب ۱۱ موکب از هفته گذشته با ارائه خدمات اسکان، طبخ غذا و پذیرایی در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به منظور خدمت رسانی به زائران زاهدانی که از پیاده روی اربعین جامانده‌اند پیاده روی نمادین اربعین در این شهرستان مانند ۲ سال اخیر برگزار می‌شود.

سرهنگ ملایی اظهارداشت: سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی از همه ظرفیت‌های جهادی بهره مند شده و ۱۹شورای جهادی شهرستان‌ها در این کار فرهنگی بزرگ فعال و به صورت ویژه در شهرستان‌های مقصد در دشتیاری، چابهار، ایرانشهر، میرجاوه و زاهدان خدمات رسانی دارند.

وی تصریح کرد: مجمع جهادگران سیستان و بلوچستان در راستای حرکت‌های بسیج سازندگی و مدیریت کمک به موکب‌ها و گروه‌های جهادی دخیل در این برنامه معنوی فعال شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این موکب ها با کمک‌های مردمی و خیران راه اندازی شده و قرار است مبلغ چهار میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی به این موکب‌ها جهت طبخ غذا برای زائران حسینی پرداخت شود.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید