یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ارائه ۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری زاهدان

ارائه ۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری زاهدان

0
57
کد خبر: 70508
شهردار زاهدان از معرفی ۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری با اعتباری بیش‌از ۵۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: تا کنون ۲۸ فرصت سرمایه‌گذاری توسط این شهرداری ارائه شده و ۲۲ فرصت دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش میار ؛ محمدامیر براهویی در تشریح برخی از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری زاهدان در حوزه سرمایه گذاری اظهارداشت: زاهدان به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور و مرکز سیستان و بلوچستان روند رو به رشد و توسعه محوری خود را آغاز کرده و با توجه به نقش تعیین کننده‌ای که از این رهگذر در اقتصاد استان ایفا می‌کند می‌طلبد در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه با تکیه بر ظرفیت‌هایی که وجود دارد و بهره‌مندی از مشارکت بخش خصوصی روند رو به رشد این استان را در زمینه‌های مختلف تسریع بخشیم.

وی با اشاره به برخی از ظرفیت های بالقوه موجود در مرکز سیستان و بلوچستان افزود: شهرداری زاهدان با هدف بالفعل کردن این ظرفیت‌ها برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری همایش تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با هدف توسعه پایدار شهر زاهدان جهت شناساندن قابلیت‌های موجود و جذب سرمایه گذاران از جمله این اقدامات بود.

شهردار زاهدان گفت: با برگزاری این همایش ضمن دعوت از دست اندرکاران حوزه سرمایه گذاری و ارائه برنامه‌ها، آنان با روند اجرای کار شهرداری در حوزه سرمایه گذاری آشنا و زمینه ورودشان به مشارکت در اجرای امور فراهم شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بعضا کمبود منابع مالی و نقدی شهرداری کفاف ارائه خدمات را به صورت کامل نمی‌دهد آن بخش از خدماتی که توجیه اقتصادی داشته و قابلیت‌های خوب اقتصادی در آنها وجود دارد از طریق ارائه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به انجام می‌رسند.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید