یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » مأموران نیروی انتظامی ۴ تن مواد مخدر در زاهدان کشف کردند

مأموران نیروی انتظامی ۴ تن مواد مخدر در زاهدان کشف کردند

0
71
کد خبر: 70457
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی مبارزه با موادمخدر این استان موفق به کشف سه تن و ۹۵۰ کیلوگرم موادافیونی از نوع تریاک در شمال غرب زاهدان شدند.

سردار احمد طاهری روز یکشنبه اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده فنی با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی استان گلستان به سرنخ هایی از قاچاق سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت ۱۹ روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با خودرو در حال اقدام و برنامه ریزی برای انتقال محموله مواد افیونی به عمق کشور بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: غیور مردان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مراجع قضایی و طرح ریزی عملیاتی به محل مورد نظراعزام که پس از محاصره منطقه سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی عرصه را برخود تنگ دیده و تسلیم شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه ضمن پاک سازی منطقه ۲ نفر سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل مورد نظر مقدار سه تن و ۹۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، پنج قبضه کلاش، یک قبضه مسلسل دستی، یک قبضه سلاح شکاری، پنج عدد گلوله آر پی جی، تعداد ۲۹ خشاب کلاش، ۹۱۱ فشنگ جنگی کلاش، تعداد ۵۸۷ فشنگ گرینف و تعداد ۵۷ عدد فشنگ شکاری کشف و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مواد مخدر خاطر نشان کرد: ماموران این انتظامی در گلوگاه ها و محورهای مواصلاتی حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید