دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » پروژه های خاش در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

پروژه های خاش در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

0
69
کد خبر: 70435
فرماندار خاش گفت: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۴ پروژه با اعتبار ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان در ایام هفته دولت انجام می شود.

به گزارش میار ؛ صاحب گل صالحی بیان کرد: پایه گذار دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت شهیدان رجایی و باهنر بود و دولت سیزدهم آیت الله رئیسی بی شک ادامه دهنده دولت مردمی و نهضت خدمت بی منت شهید رجایی و باهنر است.

فرماندار شهرستان خاش در گرامی داشت هفته دولت به تشریح دستاوردهای نظام و اقدامات یکساله دولت سیزدهم؛ پرداخت و افزود: مسیر توسعه شهرستان خاش بدون وقفه ادامه دارد.

صالحی با گرامیداشت این هفته و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند و تبریک روز کارمند و قدردانی از تلاش کارمندان خدوم شهرستان گفت: حرکت در مسیر روشن شهدای گرانقدر دولت، باید نقشه راه همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باشد که این مسیر، خط خدمت صادقانه و عزت و سرفرازی است.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله ای که رهبر معظم انقلاب بر روی آن بسیار تاکید دارند، جهاد تبیین است و امیدوارم بتوانیم با همفکری و هم افزایی صورت گرفته در حوزه جهاد تبیین به بهترین نحو عمل نماییم.

فرماندار خاش اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و ادارات وظیفه دارند در هفته دولت با اطلاع رسانی، روشنگری و تبیین دستاوردها و خدمات متعدد دولت مردمی دکتر رئیسی در طول یکسال گذشته، زمینه تقویت امیدواری هر چه بیشتر مردم و خنثی سازی تبلیغات سیاه دشمنان فراهم آورند.

وی بیان کرد: هفته دولت فرصتی طلایی برای گزارش خدمت به مردم و تبیین دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های اجرائی شهرستان و به حداقل رساندن فاصله مردم و مسئولین به صورت عملیاتی است.

صالحی افزود: تحولات خوبی در عرصه های توسعه زیرساختی، خدماتی، اقتصادی، کشاورزی و...در شهرستان در حال اتفاق افتادن است و به زودی حلاوت آن را مردم خواهند چشید و جنس پروژه ها و نوع پروژه هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد جدا از کمیت آن ها از لحاظ کیفیت و توسعه زیرساختی قابل توجه است.

فرماندار خاش تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه های خطوط گاز رسانی شهرستان خاش و ۹۳ روستای آن، جاده دو بانده، اتصال شهرستان خاش به خط سراسری راه آهن و خط انتقال آب از کارواندر به خاش در چند سال اخیر کم نظیر است و امیدآفرینی و اعتماد بخشی جامعه به دولت و رفع مشکلات معیشتی مردم مهم ترین برنامه در دولت سیزدهم است و این مهم با همراهی و تلاش تمامی مسئولان اتفاق خواهد افتاد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید