دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی شهرستان ایرانشهر آغاز شد

عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی شهرستان ایرانشهر آغاز شد

0
70
کد خبر: 70429
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر از بهره‌برداری ۳ پروژه آبی در بخش شهری و روستایی برای رفع تنش آبی و تامین آب پایدار جمعیتی بالغ بر ۷۶ هزار نفر خبر داد.

به گزارش میار ؛ محمدرضا کلکلی در آئین افتتاح طرح‌های آبی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این پروژه‌ها شامل اصلاح خط انتقال سرکهوران، اصلاح شبکه توزیع آب معابر سطح شهر و اصلاح شبکه سطح شهر و روستاهای حاشیه ایرانشهر با ارزش اعتباری ۱۱.۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی به بهره‌برداری رسید.

وی مهم‌ترین پروژه را اصلاح خط انتقال سرکهوران عنوان کرد و افزود: با تکمیل خط انتقال و اتصال به مجتمع غرب و شرق بمپور و حفر تعدادی چاه در منطقه نایگون، ظرفیت تامین آب شرب مناطق تحت پوشش مجتمع به ۲۸۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه اجرای این پروژه جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را از تنش آبی خارج کرد، افزود: در راستای تکمیل این پروژه‌ها ۱۸ هزار و ۹۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های کلنگ‌زنی هفته دولت گفت: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه، شامل اجرای مجتمع آبرسانی ۲۸ روستایی دامن، احداث مخزن، مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ سرکهوران، مطالعه، تامین آب و اجرای شبکه توزیع و خط انتقال دوم شهر ایرانشهر، لایروبی، حفر ۴ حلقه چاه و تجهیز چاه‌های شماره ۱۳ و ۱۴ سرکهوران با براورد اعتباری بیش از ۱۲۶ میلیارد تومان آغاز شد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید