یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » توجه ویژه به ایده های نو و خلاق مدنظر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

توجه ویژه به ایده های نو و خلاق مدنظر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

0
83
کد خبر: 70425
نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ایده های نو و خلاق و کارهای پژوهشی مدنظر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان باشد.

به گزارش میار ؛ دکتر حسینعلی شهریاری در بازدید از کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشکاهی استان افزود: خوشبختانه کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز مهم پزشکی با استانداردهای روز است که می تواند ارائه خدمات مطلوب در بخش دندانپزشکی به هم استانی ها ارائه دهد.

نماینده مردم زاهدان ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش جهادگران دانشگاهی و خدمات و فعالیتهای کنونی در ادامه اظهار کرد: امروز جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی مختلف فعالیت داشته و توفیقات خوبی را کسب کرده است اما ما نباید به این بسنده کنیم چرا که امروزه بحمدالله ظرفیت فعالیت در جهاد دانشگاهی بسیار گسترده است و باید از این فرصت در جهت توسعه کشور و استان بیشتر استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: یکی از خصیصه های مهم جهاد دانشگاهی انجام کارهای بزرگ با رویکرد جهادی و خستگی ناپذیری است و داشتن همین روحیه جهادی می تواند بستر انجام فعالیت های نو، خلاق، دانش بنیان و اشتغالزا را در جهاد دانشگاهی فراهم کند.

وی گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند پیشنهادهای خود در حوزه مختلف رابه ما ارائه بدهد تا  به کمیسیون های مدنظر ارایه شود و مصوب کنیم تا بتوانیم برای این طرح ها بخصوص برای استان سیستان و بلوچستان بودجه اختصاصی در نظر بگیریم.

دکتر شهریاری بیان کرد: آن چیزی که می تواند مشکلات ما را برطرف کند کارهایی است که برخی از آن ها را جهاددانشگاهی دارد و انجام می دهد و ما باید کمک بگیریم تا بتوانیم اشتغال بیشتر ایجاد کنیم.

وی همچنین در ادامه به همفکری و همکاری مشترک اساتید و نخبگان و دانشگاه ها با جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی نیز با فراخوان به محققان و صاحب نظران برای انجام طرح های کلان خود در استان  استفاده لازم را ببرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید