جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۸۰۱ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تحویل داده می شود

۸۰۱ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تحویل داده می شود

0
119
کد خبر: 70383
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از ساخت، تکمیل و تحویل ۸۰۱ کلاس درس قبل از مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ میثم لک‌زایی ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در مجموعه نوسازی مدارس در راستای توسعه فضاهای آموزشی اظهار کرد: تلاش کرده و خواهیم کرد تا در سال جاری قریب به ۱۵۰۰ کلاس درس را آماده بهره برداری نماییم و این فرآیند را با هدف افزایش تعداد کلاس در هر سال، با جدیت هرچه تمام تر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: با تخصیص به موقع اعتبارات و افزایش صددرصدی نسبت به سال گذشته و همچنین مشارکت و حضور موثر خیرین گرانقدر گام های بزرگی در راستای تحقق هر چه بیشتر عدالت آموزشی در جای جای استان برداشته و خواهیم داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: شاخص آماری جمعیت دانش آموزی در سیستان و بلوچستان و رشد چشمگیر این شاخص در مقایسه با دیگر استان های کشور کار در حوزه ساخت و ساز و تامین نیاز کلاس درس را دو چندان سخت و دشوار نموده ؛ اما با بهره گیری از ظرفیت های پیدا و پنهان به دنبال استاندارد سازی فضاهای آموزشی و تامین کلاس درس برای یکایک دانش آموزان استان هستیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید