شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » تجهیزات هنرستانی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان توزیع شد

تجهیزات هنرستانی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان توزیع شد

0
99
کد خبر: 70382
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی در هنرستان های استان تا قبل از سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش میار ؛ میرعبدی افزود: با پیگیری های به عمل آمده در راستای تحقق اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی برابر، بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات آموزشی در هنرستان ها ، تا قبل از آغاز سال تحصیلی پیش رو در هنرستان های استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مبنا قرار دادن فعالیت های آموزشی بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری، تلاش برای دانش افزایی بنیادین دانش آموزان که منجر به تولید شود را تاکید جدی آموزش وپرورش استان عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این اعتبارات مجموع ۱۳۰ میلیارد اعتبار دولتی  که با نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به استان محقق گردیده و ۳۰ میلیارد ریال هم مساعدت خیرین بزرگوار است که عمدتاًشامل رایانه و ملزومات آن ،اقلام سرمایه ای هنرستانها ، مواد مصرفی کارگاه ها و تجهیزات مربوطه می باشد که تاقبل ازآغاز سال تحصیلی در اختیار هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان قرار خواهد گرفت .

مدیرکل آموزش وپرورش استان ،همچنین از مساعدت خیرین نیک اندیش برای ایجاد و تجهیز یک کارگاه برای رشته صنایع فلز و دو کارگاه در رشته تاسیسات گاز در استان خبر داد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید