جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » مدارس از سیستم سرمایش و گرمایش بهره‌مند می شوند

مدارس از سیستم سرمایش و گرمایش بهره‌مند می شوند

0
80
کد خبر: 70335
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با هدف بهره مندی مدارس از سیستم سرمایش و گرمایش اقدامات گسترده‌ای در شهرستان ها و مناطق استان صورت گرفته و هم اکنون بیش از ۱۳۰۰ کلاس درس در حال استانداردسازی سیستم سرمایشی گرمایشی هستند.

به گزارش میار ؛ میثم لک زایی در جلسه ستاد پروژه مهر استان افزود: تجهیزات هنرستانی با اولویت نیازسنجی از شهرستان ها و مناطق تا قبل از مهر ماه توزیع خواهد شد و در کنار آن تجهیزات الکترونیکی و سخت افزاری مورد نیاز کلاس های درس نیز تأمین و توزیع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۰ هزار دستگاه پنکه دیواری در مدارس سطح استان تاکنون و در ادامه توزیع قریب به ۴ هزار دستگاه دیگر تا قبل از مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

لک‌زایی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام را در مدارسی عنوان نمود که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند و خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰۰ کلاس درس تا اول مهر ماه سال جاری تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت صیانت و نگهداری از امکانات و تجهیزات و فرهنگ سازی این موضوع در بین دانش آموزان، بیان داشت: نیازسنجی و جانمایی صحیح پروژه ها در مناطق و بهره گیری از ظرفیت خیرین بومی، منطقه‌ای و ملی با هدف توسعه فضاهای آموزشی مورد انتظار است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید