دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » هنوز احتمال بارندگی غافلگیر کننده در استان وجود دارد

هنوز احتمال بارندگی غافلگیر کننده در استان وجود دارد

0
86
کد خبر: 70332
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط باید بافت های فرسوده شهرستان را شناسایی و نسبت به مقاوم سازی آن اقدام کنند.

به گزارش میار ؛ حسین مدرس خیابانی در پنجمین نشست مدیریت بحران استان افزود: هنوز احتمال بارندگی غافلگیر کننده در ارتفاعات استان وجود دارد زیرا سامانه بارشی در استان همچنان فعال و آبگرفتگی قریب‌الوقوع است.

استاندار در ادامه گفت: خوشبختانه بارش های خوبی در استان اتفاق افتاد و هشدار و اطلاع رسانی به موقع و درست  انجام شد که تلفات را به طرز محسوسی کاهش داد.

وی ادامه داد: تمام امکانات استان برای جلوگیری از خسارات احتمالی بسیج شد و علی رغم پهنه وسیع استان به بهترین شکل ممکن انجام گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور میدانی مدیران افزود: این حضور میدانی موجب شد تا علاوه بر مدیریت درست امدادرسانی به موقع انجام شود.

وی تصریح کرد:پیام دیگر این بارش برای استان این بود که نباید مهقور فضای مجازی شد چراکه دشمنان همواره با ایجاد شایعه در صدد دشمنی با نظام هستند.

مدرس خیابانی اذعان کرد: هیچ دغدغه ای مبنی بر کمبود آرد و نان وجود نداشت و در کمترین زمان ممکن برق روستا ها وصل شد.

وی با تاکید بر همیاری مردم و جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی اذعان کرد: همیاری مردم را مرهون اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما روابط عمومی و فضای مجازی بودیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پایگاه های اورژانس هوایی نیز مستقر و تامین دارو انجام شد و هیچ کمبودی در این حوزه نداشتیم.
دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید