دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » نرخ مقاوم سازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان به 44 درصد رسیده است

نرخ مقاوم سازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان به 44 درصد رسیده است

0
69
کد خبر: 70325
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن تاکنون بیش 120 هزار واحد در استان مقاوم سازی شده که نرخ مقاوم سازی در روستاهای سیستان و بلوچستان را به 44 درصد رسانده است.

به گزارش میار ؛ دکتر بیک مداح گفت: اینکه واحد های احداثی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیلاب های اخیر و در باران هایی که رکورد چندین ساله را در مناطق مختلف استان شکست، خسارتی نداشته حکایت از اهمیت و توجه به مقاوم سازی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در جهت تحقق آن گام برداشته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، به سامانه قدرتمند بارشی اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد که در کنار همه برکات و یا خطراتی که در استان داشت آزمونی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی و بهسازی بافت فرسوده شهری بود که تعهد بنیاد استان در این زمینه را با سلامت واحد های احداثی  در مناطق مختلف، به خوبی نمایان کرد .

وی افزود: سرشماری و شناسایی واحد های آسیب دیده از سیل اخیر در مناطق مختلف استان آغاز شده است که پس از فروکش کردن کامل بحران،  بازسازی و تعمیر  این واحدها بدون فوت وقت آغاز خواهد شد .

دکتر بیک مداح گفت: تمامی تلاش ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آن است تا در سال 1410 همه 271 هزار و 668  واحد روستایی استان از مقاومت استاندارد و مطلوب برخوردار باشند.

وی در پایان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تسریع در امر مقاوم سازی، با تاسیس 137 دفتر مجری و آموزش بالغ بر 1000 استادکار و کارگر در سال گذشته و بهره گیری از 370 ناظر دارای پروانه نظارت روستایی ، تلاش دارد کیفیت ساخت و ساز در روستاها را به سطح مطلوب و استاندارد نزدیک کند و در این راستا مشارکت بیشتر مردم و همکاری با بنیاد مسکن استان قطعا منجر به نتایج مثبت در عبور از بحران ها و بلایای طبیعی خواهد شد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید