جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » حجم اقدامات وفعالیت ماشین های راهسازی محور زاهدان- زابل قابل توجه است

حجم اقدامات وفعالیت ماشین های راهسازی محور زاهدان- زابل قابل توجه است

0
83
کد خبر: 70311
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حجم اقدامات و فعالیت ماشین آلات راهسازی محور زاهدان- زابل در سیستان و بلوچستان قابل توجه است.

به گزارش میار ؛ محمدرضا رضایی کوچی در بازدید از روند ساخت بزرگراه در محورهای زاهدان- زابل و زابل- زهک که شماری از اعضای کمیسیون عمران مجلس، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه زیربنایی منطقه سیستان بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: جاده‌های استان هم اینک به کارگاه‌های راهسازی تبدیل شده است بطوری که ۱۲۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و فعال بودن ۱۲ کارگاه راهسازی و اشتغال افزون بر ۲ هزار نفر در محورهای زابل- زاهدان، زاهدان- بیرجند، میرجاوه- زاهدان _ بم و زاهدان- خاش، اسکل آباد- گوهرکوه بزمان و زابل - زهک در حال احداث است.

عطاءله اکبری گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل جاده‌ای به ویژه بزرگراه که نوید بخش رونق اقتصادی و افزایش ایمنی سفر در استان خواهد بود در سال گذشته ۶۳ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در محدوده زیرپوشش این اداره کل بعد از اتمام مراحل ساخت زیر بار ترافیک رفت و امسال در تلاش هستیم بنا بر ضرورت نیاز استان طول آن را به ۹۰ کیلومتر افزایش دهیم.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که طولانی شدن پروژه‌های راهسازی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم بسیار هزینه‌بر خواهد بود تمام تلاش این اداره کل با وجود همه تنگناهای مالی تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های زیرساختی به ویژه بزرگراه در استان است.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید