شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » صیادان چابهار در وضعیت هشدار قرمز هواشناسی از دریاروی خودداری کنند

صیادان چابهار در وضعیت هشدار قرمز هواشناسی از دریاروی خودداری کنند

0
91
کد خبر: 70279
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: صیادان در وضعیت هشدار قرمز هواشناسی از دریاروی خودداری و تا اطلاع ثانوی صید و صیادی را تعطیل کنند تا از خطرات بارندگی در امان باشند.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی روز یکشنبه اظهار داشت: هشدار سطح قرمز در پی سامانه بارشی مونسون، پیش بینی افزایش ارتفاع امواج در ساحل صادر شده که باعث ایجاد اختلال در فعالیتهای دریایی و احتمال آسیب به شناورها و ادوات و تور های صیادی خواهد شد.

وی افزود: ضمن خودداری از انجام هرگونه ترددهای دریایی تا پایان مدت زمان وقوع مخاطره، تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی اتخاذ و نسبت به انتقال شناور ها به مکان های امن اقدام شود.  

وی خطاب به شهروندان شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: مردم از حضور در فضاهای باز گردشی و تفریحی پرهیز نموده و تردد کودکان و سالخوردگان در سطح شهر انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه استفاده نکردن از موتور سیکلت و دوچرخه، عدم تردد در مجاورت ساختمان های در سطح شهر، تیر های برق از دیگر توصیه ها است که امیدوارم کمترین مشکلات را داشته باشیم.

فرماندار چابهار گفت:  شهروندان از حضور در اماکن و نقاط پرخطر، سواحل و تردد و اطراق در مسیل رودخانه ها و آبراها جدا خودداری کنند.  

سپاهی با اشاره به اینکه احتمال غرق شدن شناگران، آسیب به شناورهای صیادی سبک، تورهای صیادی و قفس های پرورش ماهی وجود دارد و توصیه شده در این مدت از شنا در سواحل پرهیز شود.
دسته بندی: محیط زیست / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید