جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بافت بلوچ، نقش مهمی در جهش اشتغال سیستان و بلوچستان دارد

بافت بلوچ، نقش مهمی در جهش اشتغال سیستان و بلوچستان دارد

0
188
کد خبر: 70241
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت صنایع بافت بلوچ از دیرباز کانون تولید و اشتغال منطقه بوده است و نقش مهمی در بکارگیری نیروهای بومی و جهش اشتغال سیستان و بلوچستان دارد.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش در دیدار با حمزه علی حاجی پاشا مدیرعامل شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ افزود: مجموعه دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای سیاست های دولت و وزارت متبوع، در کنار خانواده بزرگ کارگری و کارفرمایی قرار دارد و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد .

وی تصریح کرد: صیانت از کارگاه و حفاظت از فرصت های شغلی و بهبود فضای کسب و کار از جمله وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و توأمان نظارت بر حسن اجرای قانون و مقررات کار را نیز با جدیت دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ ایرانشهر هم در این دیدار اظهار داشت: کارخانه بافت بلوچ استعداد ویژه صنعت نساجی در سیستان و بلوچستان است که با هدف ایجاد اشتغال و تامین نیاز بازار منطقه ایجاد شد.

حمزه علی حاجی پاشا گفت: این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت، اکنون با فعال شدن مجدد بخش های مختلف،  توانسته است برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

وی تاکید کرد: حمایت از نیروی کار مجموعه را اولویت برنامه های مدیریتی خود قرار دادیم و با حمایت و راهنمایی دستگاه های متولی از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدنبال جلب رضایتمندی شاغلان کارخانه بافت بلوچ هستیم .
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید