پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۴ سارق مسلح تحت تعقیب در "ایرانشهر" دستگیر شدند

۴ سارق مسلح تحت تعقیب در "ایرانشهر" دستگیر شدند

0
185
کد خبر: 70233
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۴ سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضائی آن شهرستان با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح شهرستان دستگیری چهار سارق مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی آن شهرستان را در به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و در نتیجه اقدامات فنی و تخصصی خود موفق به شناسایی مخفیگاه های سارقان شده و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن ها را در نقاط مختلف شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه و طی بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و  پنج دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه کلت کمری کشف شد.

سردار طاهری بیان کرد: متهمان دستگیر شده که سوابق متعدی در امر سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان ایرانشهر داشتند و باعث نا امنی محورهای مواصلاتی آن شهرستان شده بودند در بازجوئی علمی کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به 12 فقره سرقت مسلحانه دیگر در جنوب استان اقرار کرده اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید