دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیش از 8000 برگ گواهی معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان صادر شد

بیش از 8000 برگ گواهی معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان صادر شد

0
188
کد خبر: 70225
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:طی سه ماهه نخست سالجاری ۶هزار و۹۷۶‌برگ معاینه فنی در مرحله نخست و یک هزار و۸۴ برگ معاینه فنی درمرحله‌دوم(پس از اصلاح عیب ناوگان)توسط مراکز فعال استان صادرشده است.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد با اشاره به افزایش ۱۳درصدی صدور گواهی نامه معاینه فنی در این مدت افزود: فقط ناوگانی که در معاینه فنی نمره قبولی را کسب کنند مجاز به دریافت بارنامه حمل کالا و صورت وضعیت برای جابجایی مسافر در جاده‌ها هستند.

وی ادامه داد: چهار مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های زاهدان دو مرکز،زابل و خاش فعال هستند که وضعیت آج لاستیک‌ها، در و شیشه‌ها، چراغ‌ها و کمربند بازدید و تست ترمز، نور و آلاینده ها، لغزش جانبی چرخ‌ها و... در این مراکز انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین با هدف افزایش ایمنی تردد و کاهش میزان آلودگی هوا انجام می‌شود، ادامه داد: مراکز معاینه فنی خودرو هر ماه از سوی پلیس راهور، اداره‌ کل حفاظت محیط زیست و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  مورد بازدید قرار می‌گیرد و روند آزمون‌ها و وضعیت دستگاه‌ها بررسی می شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید