شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » یکی از افتخارات جمهوری اسلامی جهاددانشگاهی است

یکی از افتخارات جمهوری اسلامی جهاددانشگاهی است

0
185
کد خبر: 70220
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: توفیقات روز افزون جهاد دانشگاهی در عرصه پزشکی بی نظیر بوده است.

به گزارش‌میار ؛ دکتر شهریاری افزود: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه، جهاددانشگاهی است که باید قدردان تمام عزیزانی باشیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی مانند سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری در کشور، درمان سرطان و تولیدات تجهیزات دارویی و تجهیزات پزشکی کارهای زیادی انجام داده و همچنان در این حوزه فعالیت می‌کند.

نماینده مردم زاهدان در ادامه بیان کرد: به نظر بنده توانایی زیادی در جهاد دانشگاهی وجود دارد و مسولان باید به آن توجه جدی کنند و مشکلات خود را به جهاد سفارش دهند تا این نهاد برای حل آن اقدام کند. قطعا این توانایی در جهاددانشگاهی وجود داره به شرط آن که این باور به معنی واقعی کلمه وجود داشته باشد.

دکتر شهریاری ادامه داد: مسولان در تمام استان های کشور از توانمندی این نهاد استفاده کامل را ببرند زیرا می توان بسیاری از نیازهای کشور را برطرف کرد.

وی گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند پیشنهادهای خود در حوزه سلامت رابه ما ارائه بدهد تا در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تثبیت و به کمیسیون تلفیق ارایه شود تا در کمیسیون تنظیم مقررات بتوانیم آنها را تصویب کنیم.

این مسول بیان کرد: آن چیزی که می تواند مشکلات ما را برطرف کند کارهایی است که برخی از آن ها را جهاددانشگاهی دارد و انجام می دهد و ما باید کمک بگیریم تا بتوانیم هم اشتغال بیشتر ایجاد کنیم و هم از وابستگی به خارج رهایی پیدا کرده و هم امکان خروج ارز از کشور را کم کنیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید