شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » حفاری چاه‌های ژرف سیستان دوباره شروع می‌شود

حفاری چاه‌های ژرف سیستان دوباره شروع می‌شود

0
204
کد خبر: 70215
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر که در سفر یک روزه وزیر کشور به سیستان، سرگیری حفاری چاه‌های ژرف در دستور کار قرار گرفت، گفت: شیرین‌سازی ۱۰ میلیون متر مکعب در منطقه سیستان و سراوان در مرحله بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذاران است.

به گزارش میار ؛ علیرضا قاسمی در خصوص جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیستان که با حضور وزیر کشور، استاندار، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، "حبیب‌الله دهمرده" نماینده سیستان برگزار شد، بیان کرد: در این نشست مباحث مهم و ارزشمندی مطرح و تصویب شد که با عملیاتی شدن آن گام‌ههای بزرگی در راستای رفع بخشی از مشکلات مردم منطقه سیستان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده چاه‌های ژرف در منطقه سیستان اظهار کرد: برای چاه شماره ۳، احداث یک واحد آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز توسط شرکت آب و فاضلاب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه فاز اول طرح فوق به میزان ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز در آینده نزدیک در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود:  با تکمیل سازه‌های مورد نیاز و احداث دستگاه‌های شیرین‌سازی بخشی از کمبود آب شرب شهر ادیمی و روستاهای شهرستان نیمروز تأمین می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به تخصیص در نظر گرفته شده به میزان ۱۰ میلیون متر مکعب شیرین‌سازی توسط وزارت نیرو، مناقصه انتخاب سرمایه‌گذار برگزار شده و در مرحله بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذاران برای شیرین‌سازی ۱۰میلیون متر مکعب در منطقه سیستان و سراوان است.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که حفاری چاه‌های ژرف مجدد آغاز شود.

بر اساس این گزارش؛ وزیر کشور با هدف رسیدگی به مشکلات مردم استان و اتخاذ تصمیمات لازم در این‌ رابطه به سیستان سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.
دسته بندی: شهری / حوادث / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید