دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال پیش و حمایت از نخبگان گام‌ترین دستگاه است

جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال پیش و حمایت از نخبگان گام‌ترین دستگاه است

0
192
کد خبر: 70206
نماینده مردم خاش، تفتان و میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال و حمایت از نخبگان و کارآفرینان پیش گام ترین دستگاه کشور و استان بوده است.

به گزارش میار ؛ اسماعیل حسین زهی افزود: سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف کشاورزی و دامی و شیلاتی و حوزه های معادن و صنایع و خشکی و دریا و مرز دارای ظرفیت بوده، بنابراین ورود پیدا کردن دستگاههای دولتی در این عرصه ها به رشد شاخصهای توسعه ای منطقه کمک می کند.

وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در کنار اجرای طرحهای دانش بنیان با ارائه برنامه های آموزشی به کارآفرینان و خانواده های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و دیگر ارگانها توانسته عملکرد موفقی از خود به نمایش بگذارد.

حسین زهی ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان با هماهنگی و تعامل با دستگاههای مختلف و برخورداری از ظرفیت آموزش های دانش بنیان توانسته تجربه ای موفق از خود بر جا بگذارد و هم اینک نیز بعد از گذشت چند سال همچنان الگویی موفق در حوزه دانش بنیان و زیست بوم و علم و فناوری است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاههای اجرایی در دولت باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی در جهت تحقق شعار سال و کمک به ارتقای شاخص های تولید و اشتغال بهره ببرند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید