شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » صدا و سیما روی مسائل فکری، عقیدتی و انقلابی سرمایه‌گذاری کند

صدا و سیما روی مسائل فکری، عقیدتی و انقلابی سرمایه‌گذاری کند

0
168
کد خبر: 70191
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مدیرکل صداوسیمای استان به ارزیابی عملکرد این مجموعه پرداخت.

به گزارش میار ؛ آیت‌الله مصطفی محامی در نشست با مدیرکل صداوسیما، رئیس سازمان تبلیغات و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان در ابعاد مختلف پرداخت و ضمن اشاره به ضرورت توجه به اهل سنت در سیستان‌وبلوچستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در میان افراد شاخص اهل سنت بر تعامل با همه اقشار، طیف‌ها و گروه‌ها در استان برای تثبیت جایگاه نظام اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه زاهدان خواستار بررسی راه‌های تثبیت حاکمیت شد و بیان کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری مدیریت اهل سنت با منزوی کردن افراد محقق نخواهد شد زیرا در این صورت افراد در لایه‌های پنهان فعالیت کرده و نتیجه کار زمانی بروز پیدا می‌کند که به مصلحت نیست.

آیت‌الله محامی با تاکید بر پوشش رسانه‌ای مناسب مسائل مختلف استان در صدا و سیما ابراز داشت: انتظار از صداوسیما این است که روی مسائل فکری، عقیدتی و انقلابی سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد.

وی خواستار ارائه فهرستی از مشکلات و موانع پیش روی صداوسیمای استان و بیان راهکارهای پیشنهادی شد و عنوان کرد: باید مجموعه‌ای آگاه و مطلع نسبت به مسائل برای ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان مشخص شده  و نتیجه ارزیابی‌ها را ارائه دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقرییک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری سازمان صداوسیمای استان در تبلیغ و ترویج معارف دینی؛ گلایه از صداوسیمای استان را تولید محتوای ضعیف و عدم مطالبه آن از دستگاه‌های متولی در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

وی افزود: صدا و سیما از ظرفیت علما و روحانیون مستقر یا سخنرانان دعوت شده به استان برای تولید محتوای مذهبی از جمله احکام بهره نبرده و در مواردی تولیدات دیگر استان‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقر بیک خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی جهت کادرسازی و تربیت نیروهای شایسته و سپس به کارگیری آن‌ها در برنامه‌های صداوسیما شد.

همچنین اکبری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز عملکرد صداوسیمای استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سازمان صداوسیما از جمله مجموعه‌های فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان بوده است.

در پایان محمود کردستانی مدیرکل صداوسیمای استان نیز اظهار داشت: سازمان صداوسیما رسالت مهمی در توسعه فرهنگی و اجتماعی برعهده دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به وظایف آموزشی، خبری، مذهبی، هدایتی، تفریحی و تبلیغی اشاره کرد.

وی تمام تلاش صداوسیما استان را در راستای سیاست‌های نظام و تعامل با همه اقشار دانست و عنوان کرد: در این جهت با مشکلات متعددی از جمله کمبود نیرو و بودجه روبرو هستیم.
دسته بندی: اجتماعی / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید