جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری ۲ شرور مسلح در قصرقند/ عاملان تیراندازی به منزل شهروند زابلی دستگیر شدند

دستگیری ۲ شرور مسلح در قصرقند/ عاملان تیراندازی به منزل شهروند زابلی دستگیر شدند

0
183
کد خبر: 70179
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان زابل ۲ فردی که با تیراندازی به منزل شهروندی در یکی از محلات زابل باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110  و اعلام  تیراندازی در یکی از خیابانهای شهر زابل بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران در صحنه و طی تحقیقات میدانی مشخص شد دو برادر به دلیل اختلافات قبلی به سمت منزل یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با استفاده از خودروی سواری پژو 405 از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری این دو برادر آغاز کردند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمین را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان  یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه کلت کمری غیرمجاز کشف شد و در ادامه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سردار طاهری در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری اشرار و افراد مخل امنیت عمومی در شهرستان قصرقند اجرا شد که پیرو آن دو نفر شروری که با شرارت‌های سریالی عامل ایجاد ناامنی در شهرستان بودند، با عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این اشرار یک قبضه سلاح کلاشینکف با 27 تیر جنگی کشف کردند و در ادامه این مخلان امنیت به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای اوباش و قانون‌شکن با اقدامات مجرمانه خود امنیت عمومی را بر هم زنند و در صورت مشاهده کوچکترین اقدام علیه امنیت عمومی به صورت قاطع و قانونی با آن برخورد خواهند کرد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید