دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تعاونی های مسکن صیادان جنوب سیستان و بلوچستان تشکیل می شود

تعاونی های مسکن صیادان جنوب سیستان و بلوچستان تشکیل می شود

0
182
کد خبر: 70171
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین نیاز و افزایش خدمات دهی به قشر پر تلاش صیادان جنوب استان، تعاونی های مصرف و مسکن برای این عزیزان تشکیل می‌شود.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش در سفر به چابهار و نشست با مدیران اتحادیه و تعاونی های صید و صیادی منطقه مکران اظهار داشت: ۳۴ تعاونی صید و صیادی در این منطقه فعال هستند که نقش مهمی در اقتصاد کشور و تامین نیاز مردم در حوزه ماهیان و آبزیان دارند.

وی ادامه داد: برگزاری مجامع عمومی تعاونی ها در شفافیت امور اهمیت زیادی دارد، بر این اساس درخواست ما از تعاونی های صید و صیادی برگزاری منظم جلسات مجمع و ثبت صورت حساب های مالی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با توجه به درخواست تعاونی های صید و صیادی برای واگذاری اسکله ها به آنها، تلاش خواهیم کرد با هماهنگی دستگاه های ذیربط، مطابق دستورالعمل های قانونی این خواسته آنها محقق شود.

آرامش در خصوص سخت و زیان آور محسوب شدن شغل صیادان، گفت: این مهم نیازمند طی مراحل قانونی در سطح کلان کشور است و استان نیز طی مکاتبه ای، این خواسته جامعه شریف صیادان را به تهران اعلام و پیگیری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: برخی موارد دیگر نیز که توسط مدیران تعاونی های صید و صیادی در این جلسه مطرح شد، مطابق با ضوابط قانونی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های چابهار و کنارک و اداره کل متبوع در مرکز استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید