سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۳۲ تن روغن خوراکی قاچاق در بلوچستان

کشف ۳۲ تن روغن خوراکی قاچاق در بلوچستان

0
195
کد خبر: 70152
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲ تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از دو دستگاه کامیون عبوری در شهرستان‌های راسک و ایرانشهر خبرداد.

سرهنگ مرتضی در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر- بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن 10 تن روغن مایع خوراکی قاچاق کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است. در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان راسک در راستای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی آن شهرستان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

سرهنگ جوکار افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن کامیون، در بازرسی از آن 22 تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را که قاچاقچیان قصد خروج غیر قانونی آن ها از مرزهای شرقی کشو را داشتند کشف کردند که  ارزش این محموله توسط کارشناسان بیش از 6 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید