دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در محور "نیکشهر به بنت" ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت

برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در محور "نیکشهر به بنت" ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت

0
189
کد خبر: 70133
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد دو دستگاه سواری پراید با یکدیگر در محور "نیکشهر به بنت" با ۸ کشته و زخمی خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ"مصطفی کول زاده" ، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی "نیکشهر به بنت "بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پراید به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که هشت نفر سرنشین هر دو خودرو مجروح که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل که سه سرنشین خودرو پراید مقصر براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می کنند.

سرهنگ کول زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده سواری بعلت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه یکی از دو خودروی پراید اعلام شده است .

وی در پایان با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست: در هنگام تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار نباشیم.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید