جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ۲۱ جبهه کاری در طرح جهاد آبرسانی سیستان و بلوچستان فعال است

۲۱ جبهه کاری در طرح جهاد آبرسانی سیستان و بلوچستان فعال است

0
169
کد خبر: 70128
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح جامع و بزرگ جهاد آبرسانی، در حال حاضر ۹ کارگاه و ۲۱ جبهه کاری در نقاط مختلف استان فعال است.

به گزارش میار ؛ قاسمی افزود: عدم‌آورد رودخانه هیرمند و پایین آمدن سطح آب چاه‌نیمه یک، کارایی پمپ‌های ایستگاه پمپاژ را تحت تأثیر قرار داده، که در یک عملیات فوری و پس از یک هفته تلاش شبانه‌روزی این مشکل برطرف شد.

وی در جریان بازدید از چاه نیمه شماره یک سیستان بیان کرد: عدم آورد رودخانه هیرمند و پایین آمدن سطح آب چاه‌ نیمه شماره یک که به منظور تأمین آب شرب روستاهای سیستان از آن استفاده می‌شود، باعث شده که پمپ‌های ایستگاه پمپاژ در این محل از کارایی مناسب برخوردار نباشد.

وی افزود: با توجه به این مهم به منظور استفاده بهینه از آب موجود در چاه‌نیمه، در یک عملیات فوری و طی مدت یک هفته تلاش شبانه‌روزی نسبت به احداث یک بند خاکی در مقابل آبگیر، نصب ۴ دستگاه پمپ بزرگ روی بارج شناور و هدایت آب با لوله به سمت محل ایستگاه پمپاژ اقدام شد.

قاسمی هدف از اجرای این عملیات را پیشگیری از اختلال در روند آبرسانی به روستاهای منطقه سیستان اعلام و از پیگیری، حمایت و پشتیبانی استاندار، سپاه، نمایندگان مردم سیستان در مجلس، معاونان استانداری، فرمانداران منطقه و دانشگاه زابل و تلاش شبانه روزی و بی وقفه پرسنل آبفا در شرایط سخت آب و هوایی به منظور اجرا و تحقق این عملیات تقدیر کرد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید