شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیش از 8 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان ثبت شده است

بیش از 8 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان ثبت شده است

0
144
کد خبر: 70125
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۸میلیون و ۸۱۷هزارو۱۰۰تردد توسط ۴۰ دستگاه ترددشمار ‌در۳ماهه نخست سالجاری درسطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد با بیان اینکه این میزان تردد نسب به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد افزایش داشته است،اظهار داشت: دلیل این افزایش تردد،بهبود وضعیت بیماری کرونا و افزایش تمایل مردم به سفر بعد از دوسال محدودیت بیماری کرونا بوده است.

وی ضمن اشاره به سرعت متوسط تردد درمحورهای شمال استان که ۸۶کیلومتر برساعت بوده‌ و نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته، افزود: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان درسه ماهه نخست سالجاری به ترتیب محورهای زاهدان خاش، مرزمیلک زهک و سه راهی دشتک_زاهدان بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تشریح کرد: میزان تردد ورودی به حوزه شمال استان ۳۶۳هزار و ۲۰۹تردد و تردد خروجی از این حوزه ۳۵۱هزار و ۹۹۳ اعلام شده است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ارتباطی ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پل ارتباطی مسافرین و کاربران جاده ای با این اداره کل می باشد که آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی،  شرایط آب و هوایی ،‌ انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است .
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید