دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » عملکرد تعاونی های مسکن سیستان و بلوچستان در کشور صدر نشین شد

عملکرد تعاونی های مسکن سیستان و بلوچستان در کشور صدر نشین شد

0
189
کد خبر: 70111
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد مطلوب شرکت های تعاونی مسکن باعث شد تا استان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور صدرنشین شود.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده، سیستان و بلوچستان توانسته است رتبه نخست کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کند.

وی اظهار داشت: این موفقیت مرهون مشارکت اتحادیه و تعاونی هایی است که علی رغم مشکلات و چالش های فراوان، نه تنها وقفه ای در کار آنها ایجاد نشد بلکه با پیگیری و خوش عهدی توانستند در صدر استان های کشور از حیث اجرای طرح قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن مجموعا ۲۶ شرکت تعاونی مسکن و عمران در ۳ شهرستان زاهدان، چابهار و ایرانشهر مشارکت دارند.

آرامش افزود: این شرکت های تعاونی که از خوشنامان عرصه ساخت و ساز مسکن سیستان و بلوچستان به شمار می روند، کار ساخت ‌پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده دارند.

وی بیان کرد: هم اینک این طرح در شهرستان زاهدان حدود ۵۰ درصد و در سایر شهرستان ها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: از سالیان گذشته نقش اتحادیه و شرکت های تعاونی مسکن در ساخت و ساز منطبق با اصول و مقررات در جای جای سیستان و بلوچستان پررنگ بوده است و این تجربه گران بها ضامن موفقیت آنان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شده است.

آرامش تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد تا به محض آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط دیگر استان، از شرکت های تعاونی خوشنام در این حوزه برای پیشبرد مطلوب طرح استفاده شود.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید