یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » مهمترین مشکل شهرستان چابهار بی‌آبی است

مهمترین مشکل شهرستان چابهار بی‌آبی است

0
83
کد خبر: 70012
فرماندار شهرستان چابهار گفت: بی‌آبی از مهمترین مشکلات در حاشیه شهر و بخش مرکزی و شهر چابهار است که امیدواریم تا پایان امسال با توجه به شروع بسیاری از پروژه‌ها شاهد کاهش مشکلات و به صفر رسیدن مشکلات باشیم و همه از آب شبانه‌روزی‌ بهره مند باشند.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی در جمع مدیران ادارات این شهرستان بیان کرد: حاشیه‌نشینی یکی از معضلات دیرینه این شهرستان است که امیدواریم بعد از سفر رییس جمهور و بازید ایشان از حاشیه شهر، مسوولان یکبار و برای همیشه حاشیه‌نشینی را جمع کنند تا مردم از امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.
وی گفت: چهره فعلی و مبلمان شهر چابهار زیبنده مردم نیست و باید شورای اسلامی شهر و شهردار سریعا به وضعیت شهر رسیدگی کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه تاکسی و ناوگان شهری خدمات نمی دهد و سوخت دریافتی را می‌گیرند و چند متر آن‌طرف‌تر می فرشند و همین کار را کامیون‌ها نیز انجام می‌دهند و حاضر نیستند با قیمت خوب کالای اساسی از بندر را جابجا کنند چون فروش سوخت بدون هیچ هزینه و استهلاک برای آن به صرفه تر و سود بیشتری دارد.
سپاهی همچنین از عدم ذبح دام سبک و سنگین در قصابی‌ها و کشتارگاه‌ها انتقاد و تصریح کرد: باید حوزه بهداشت و دامپزشکی بیشتر فعال شوند تا دام ذبح شده ۲۴ ساعت در دمای پایین نگهداری و بعد به مصرف کنند برسد.
دسته بندی: محیط زیست / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید