جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » کمبود تولید مصالح استاندارد از مشکلات اجرای پروژه های عمرانی بنیاد مسکن

کمبود تولید مصالح استاندارد از مشکلات اجرای پروژه های عمرانی بنیاد مسکن

0
262
کد خبر: 69980
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کمبود تولید مصالح ساختمانی استاندارد و قابل رقابت در استان از مهم‌ترین معضلات موجود در اجرای پروژه های عمرانی است.

به گزارش میار ؛ بیک مداح در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: بنیاد مسکن ناچارا به منظور جبران کمبود مصالح مورد نیاز خود اقدام به خرید مصالح از مبادی خارج از استان می نماید که علاوه بر محروم شدن فرصت اشتغال از تولید کنندگان داخل استان سبب افزایش هزینه حمل مصالح و بهای تمام شده پروژه های ساختمانی می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه گفت: تا کنون ساخت پروژه های اقدام ملی توسط بنیاد مسکن در استان به صورت میانگین 25 درصد پیشرفت داشته است و همه تلاش ها براین است تا ساخت پروژه ها همگام با برنامه زمانبندی و با کمترین تاخیر صورت گیرد.
وی در ادامه به پروژه های شاخص استان اشاره کرد و گفت: در زاهدان پروژه 723 واحدی شهرک قدس در ماه های گذشته آغاز شده که در قالب 11 بلوک در زمینی به مساحت 4.5 هکتار در بلوار پرستار احداث میشود . در حوزه سراوان نیز در قالب  پروژه های مختلف ، بیش از 650 واحد در حال ساخت است که برخی تا 40 درصد پیشرفت داشته اند.
وی افزود: ساخت بیش از 2 هزار 600 واحد مسکونی در شهرهای سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال انجام است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اجرای پروژه های حوزه مسکن شهری در 2  قالب بنیاد ساخت، گروه ساخت انجام می شود که درگروه  بنیاد ساخت، کلیه مراحل  را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار است و در گروه ساخت، تنها ارائه تسهیلات به متقاضیان و نظارت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید