یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » طولانی ترین پل فلزی سیستان و بلوچستان بر روی رودخانه کاجو ساخته می شود

طولانی ترین پل فلزی سیستان و بلوچستان بر روی رودخانه کاجو ساخته می شود

0
267
کد خبر: 69926
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کاجو، رودخانه ای در جنوب سیستان و بلوچستان که همواره با شروع بارش های رگباری خروشان شده و مسیر ارتباطی روستائیان را مسدود می کند،قراراست برای نخستین بار در استان، طولانی ترین پل فلزی بر روی این رودخانه ساخته شود.

به گزارش میار ، قادری در بازدید از روند ساخت پل کاجو افزود: پل فلزی رودخانه کاجو، در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی در هنگام جاری شدن سیلاب و تردد آسان روستاییان به مرکز شهرستان ساخته خواهد شد.
قادری افزود : این پل به طول  228 مترو با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
بیجارمعاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان  نیز با بیان اینکه  این پل فلزی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: بارش های سیل آسا موسمی در جنوب استان و طغیان های فصلی رودخانه کاجو مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده بود که احداث این پل می تواند نقش مهمی در جلوگیری از اختلال تردد روستانشینان پایین دست رودخانه کاجو داشته باشد.
سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان قصرقند پایین ترین شاخص راه روستایی در کشور را دارد و ساخت این پل می تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه داشته باشد.
دسته بندی: شهری / اسلاید / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید