دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » 55 درصد مشترکان برق در سیستان و بلوچستان بخش خانگی است

55 درصد مشترکان برق در سیستان و بلوچستان بخش خانگی است

0
239
کد خبر: 69912
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۵۵.۴۱ درصد مشترکان برق این استان در بخش خانگی، ۱۳.۷۰ درصد در بخش کشاورزی، ۱۹.۲۸ درصد در بخش عمومی، ۳.۲۹ درصد در بخش صنعتی، ۲.۲۵ درصد روشنایی و ۶.۰۷ درصد در بخش سایر مصارف قرار دارند.

به گزارش میار ؛ خلیل عوض‌زاده ادامه داد: بیش از ۶ هزار و ۶۰ تفاهم‌نامه مدیریت مصرف در این استان منعقد شده است که انتظار می‌رود بیش از ۲۴۳ مگاوات صرفه‌جویی از این بخش احصا شود.
وی به مشوق‌های در نظر گرفته شده صنعت برق در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مشترکان کشاورزی اگر از ساعت ۱۲ تا ۱۷ (۵ ساعت) از شبکه برق استفاده نکنند، ۱۹ ساعت باقی مانده شبانه روز، از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.
وی در بخش خانگی، گفت: طبق ابلاغیه وزارت نیرو، مشترکانی که در بازه پیک تابستان ( ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه ) مصرف برق خود را از میزان الگوی مصرف تعریف شده منطقه خود کاهش دهند، به ازای هر کیلووات کاهش مصرف ۵۰۰ تومان پاداش دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به مشوق‌های در نظر گرفته شده در بخش صنعت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه مدیریت مصرف و با توجه به انعقاد تفاهم وزارت نیرو و سازمان صمت، مراکز صنعتی علاوه بر رعایت الگوی مصرف و کاهش بار در ساعت اوج مصرف، باید نسبت به تعطیلی یک روز در هفته و انتقال فعالیت مرکز به روز غیر اداری اقدام و علاوه بر کاهش تعرفه برق از پاداش‌های در نظر گرفته شده این بخش بهره‌مند شوند.
کلید واژه ها:
برق, مصرف برق, سیستان, زاهدان
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید